ری الس در خبرگزاری دانشجو

Alternate Text

برای مشاهده اصل خبر در خبرگزاری دانشجو اینجا را کلیک کنید

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از کرمانشاه، رضا محمدی، این نخبه کرمانشاهی برای اولین بار توانسته ناگفته های علم زبان مثل حروف اضافه قبل از اسم ها-فرهنگ کاربرد حروف اضافه بعد از افعال-چگونگی پیداش زبان انگلیسی در لاتین- تعریف نوین کامل انواع زبان های گفتاری و چگونگی ترکیب آنها - تعریف ماضی نقلی وقانون تفکرگفتار و غیره را تعریف کند و با ارائه آن آموزش و یادگیری زبان انگلیسی مثل کسی که در محیط انگلیسی زبان متولد و زندگی کرده است، آموزش دهد.

 

در همین خصوص رضا محمدی، نخبه کرمانشاهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در کرمانشاه، در پاسخ به سئوالی مینی بر اینکه چه موضوعی باعث تفکر به ابداع روش «ری الس» در ذهن شما شد، بیان داشت: مطابق هر اکتشاف علمی که در دنیا اتفاق می افتد و به علت یادگیری طولانی مدت و سخت زبان انگلیسی در کشور ما و با توجه به این نکته که در آموزش زبان فقط با تکرار مجدد و در دراز مدت جملات حفظ می شوند و چون محیط مکالمه فراهم نیست، این کار دشوار است و چندین سال زمان نیاز دارد و معمولا نتیجه اثر بخش در کسانی ایجاد می شود که از کودکی این علم را آموختند که در اکثر مواقع براثر نبودن در محیط یا عدم تکرار ممکن است فراموش شود به همین علت با شش سال کار و تحقیقات موفق به تعریف اصولی زبان انگلیسی در ایران شدم که درک و فهم زبان انگلیسی را با وضوح زبان اول مثل خود انگلیسی زبانان فراآموختم؛ بطوری که زبان دوم یادگیری را مثل زبان اول درک کنیم.

 

وی این متد آموزشی در آموزش زبان های دیگر را قابل استفاده دانست و گفت: در ابتدا از زمانی که به لطف خداوند من به کشف این علم رسیدم از نظر علمی به میزانی عالی ارتقا پیدا کردم و الآن باتوجه به ثمر نشستن این طرح در دورهای مختلف معتقدم هستم این روش بسیار اثر بخش بوده و در آینده نزدیک می توانم به تمامی هم وطنانم کمک کنم و با تحقیقات انجام شده این روش نتیجه هایی که سال ها زمان نیاز دارد تا به ثمر برسد و در صورت عدم تکرار ممکن است فراموش شود را جبران میکند.

 

این نخبه کرمانشاهی در خصوص تقویت شدن بنیه علمی زبان انگلیسی در نظام آموزش و پرورش و وزارت علوم در دانشگاه ها و مدارس گفت: خیلی از مراکز علمی خصوصا مدارس و دانشگاه ها از این روش خبر ندارند و یا ممکن است با بیان این طرح به عنوان یک جوان مبتکر جبهه بگیریند و باتوجه به این موضوع بنده سمینارهای علمی ۱۲۰ دقیقه ای در دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشکده علوم، دانشکده فنی و مهندسی و دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، گروه زبان انگلیسی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مرکز فنی و حرفه ای کل استان کرمانشاه در حضور اساتید برجسته و دانشجویان برگزار کردم و به لطف خداوند نتیجه برای همه اساتید حاضر ثابت شد و در همان سمینار به «ری الس » اعتقاد پیدا کردند.

 

محمدی تصریح کرد: در آینده نزدیک سمینارهای عمومی روش «ری الس» جهت شهروندان استان کرمانشاه و بصورت اختصاصی جهت دانشگاه ها، کانون نخبگان کرمانشاه، تجار اتاق بازرگانی کرمانشاه، مدارس تیزهوشان آموزش و پرورش کرمانشاه و ادارات آماده برگزاری دارم و بنده آمادگی دارم این علم را به تمام مراکز علمی در همه نقاط کشور انتقال دهم و آماده برگزاری سیمنار آموزشی برای هر مرکز علمی در حضور استاتید کشور جهت معرفی و آموزش طرح «ری الس» هستم و در صورت درخواست آموزش پرورشی آمادگی ارائه طرحی هستم که آموزش زبان انگلیسی از سال دوم دبستان وارد نظام آموزشی مدارس شود.

 

لازم به ذکر است، این نخبه کرمانشاهی برای اولین بار توانسته ناگفته های علم زبان مثل حروف اضافه قبل از اسم ها-فرهنگ کاربرد حروف اضافه بعد از افعال-چگونگی پیداش زبان انگلیسی در لاتین- تعریف نوین کامل انواع زبان های گفتاری و چگونگی ترکیب آنها - تعریف ماضی نقلی و قانون تفکر گفتار را تعریف کند.



خبرگزاری دانشجو

1397/2/9 51