آموزش نصب برنامه و ورود به کلاس آنلاین با کامپیوتر
مشکلات ورود به کلاس آنلاین با کامپیوتر
آموزش نصب برنامه و ورود به کلاس آنلاین با موبایل
مشکلات ورود به کلاس آنلاین با موبایل
پيش نيازهاي نرم افزاري متناسب با سيستمي كه از آن براي شركت در كلاس استفاده مي كنيد به دو روش زير دسته بندي مي شود:
برای حضور بدون مشکل در کلاس آنلاین با استفاده از رايانه شخصی يا لب تاب می بایست نرم افزار زیر را داشته باشید:
دانلود برنامه مورد نیاز (لینک دانلود)
روش دوم: ورود با گوشي هاي هوشمند يا تبلت
شما با استفاده از موبایل و تبلت نیز می توانید در کلاسهای آنلاین حضور داشته باشید. برای این منظور، تنها نیاز است اپلیکیشن ادوب کانکت (Adobe Connect) را با در نظر گرفتن سیستم عامل تلفن همراه خود یا از کافه بازار و Google Play دانلود نمایید.
پس از اجراي تست چهار مرحله اي اگر با خطاهاي زير مواجه شديد به دستورالعملي كه در پي مي آيد عمل نمائيد:
1- در رديف اول، خطا دريافت كرديد؟
افزونه فلش پلیر شما بروز (آپدیت) نیست!
حتما از آخرين نسخه فلش پلير استفاده كنيد
2- در رديف دوم، خطا دريافت كرديد؟
3- در رديف سوم، خطا دريافت كرديد؟
مشکل از سرعت اتصال به شبکه اینترنت می باشد. لطفا از اتصال مناسب اطمینان حاصل نموده و سپس با سرویس دهنده اینترنت خود تماس حاصل نمایید.
برای تست سرعت دریافت و ارسال اینترنت میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.
www.speedtest.net
نکته بسیار مهم، متوسط نرخ دریافت استاندارد برای حضور بدون مشکل در جلسات آنلاین (وبینار): حداقل 50 کیلوبایت
این بدان معناست که حاصل ضرب نرخ دانلود (Download Speed) شما در عدد 128، میبایست حداقل 50 باشد. بدیهی است هر چه این عدد بالاتر رود کیفیت دریافت شما نیز بالاتر خواهد رفت. در مثال فوق حاصلضرب عدد ~ 296 است یعنی این کاربر مشکلی در حضور و دریافت بدون قطعی و وصلی كلاس آنلاين ندارد.
4- در رديف چهارم، خطا دريافت كرديد؟
افزونه (ادوب اين) را نصب نمائيد. اين گزينه اجباري نيست و در صورت مشاهده خطا مي توانيد آن را ناديده گرفته و وارد كلاس شويد.
.
در صورت بروز هر مشكل ديگر براي ورود به كلاس هاي آنلاين مي توانيد با پشتيباني فني مركز ري الس تماس حاصل فرمائيد.
شماره تماس پشتيباني كلاس هاي آنلاين: 09362024714
پيش از تماس با مركز، حتما نرم افزار Any Desk را نصب كنيد ( لينك دانلود)